Dla samochodów BMW
koszt całkowity
2 499 zł brutto
Koszt usługi czyszczenia układu dolotowego zawiera:
- Diagnostykę komputerow BMW ISTA
- Demontaż kolektora dolotowego
- Czyszczenie kanałów dolotowych głowicy przy użyciu granulatu łupin orzecha włoskiego według wytycznych BMW
- Czyszczenie kolektora dolotowego
- Montaż nowych uszczelek
- Montaż kolektora
- Adaptacja wartości podzespołów układu dolotowego oryginalnym oprogramowaniem BMW
- Jazda testowa
koszt całkowity
2 999 zł brutto
Koszt usługi czyszczenia układu dolotowego zawiera:
- Diagnostykę komputerow BMW ISTA
- Demontaż kolektora dolotowego
- Czyszczenie kanałów dolotowych głowicy przy użyciu granulatu łupin orzecha włoskiego według wytycznych BMW
- Czyszczenie kolektora dolotowego
- Montaż nowych uszczelek
- Montaż kolektora
- Adaptacja wartości podzespołów układu dolotowego oryginalnym oprogramowaniem BMW
- Jazda testowa
koszt całkowity
2 999 zł brutto
Koszt usługi czyszczenia układu dolotowego zawiera:
- Diagnostykę komputerow BMW ISTA
- Demontaż kolektora dolotowego
- Czyszczenie kanałów dolotowych głowicy przy użyciu granulatu łupin orzecha włoskiego według wytycznych BMW
- Czyszczenie kolektora dolotowego
- Montaż nowych uszczelek
- Montaż kolektora
- Adaptacja wartości podzespołów układu dolotowego oryginalnym oprogramowaniem BMW
- Jazda testowa
koszt całkowity
2 999 zł brutto
Koszt usługi czyszczenia układu dolotowego zawiera:
- Diagnostykę komputerow BMW ISTA
- Demontaż kolektora dolotowego
- Czyszczenie kanałów dolotowych głowicy przy użyciu granulatu łupin orzecha włoskiego według wytycznych BMW
- Czyszczenie kolektora dolotowego
- Montaż nowych uszczelek
- Montaż kolektora
- Adaptacja wartości podzespołów układu dolotowego oryginalnym oprogramowaniem BMW
- Jazda testowa
koszt całkowity
3 499 zł brutto
Koszt usługi czyszczenia układu dolotowego zawiera:
- Diagnostykę komputerow BMW ISTA
- Demontaż kolektora dolotowego
- Czyszczenie kanałów dolotowych głowicy przy użyciu granulatu łupin orzecha włoskiego według wytycznych BMW
- Czyszczenie kolektora dolotowego
- Montaż nowych uszczelek
- Montaż kolektora
- Adaptacja wartości podzespołów układu dolotowego oryginalnym oprogramowaniem BMW
- Jazda testowa
koszt całkowity
3 499 zł brutto
Koszt usługi czyszczenia układu dolotowego zawiera:
- Diagnostykę komputerow BMW ISTA
- Demontaż kolektora dolotowego
- Czyszczenie kanałów dolotowych głowicy przy użyciu granulatu łupin orzecha włoskiego według wytycznych BMW
- Czyszczenie kolektora dolotowego
- Montaż nowych uszczelek
- Montaż kolektora
- Adaptacja wartości podzespołów układu dolotowego oryginalnym oprogramowaniem BMW
- Jazda testowa
koszt całkowity
4 499 zł brutto
Koszt usługi czyszczenia układu dolotowego zawiera:
- Diagnostykę komputerow BMW ISTA
- Demontaż kolektora dolotowego
- Czyszczenie kanałów dolotowych głowicy przy użyciu granulatu łupin orzecha włoskiego według wytycznych BMW
- Czyszczenie kolektora dolotowego
- Montaż nowych uszczelek
- Montaż kolektora
- Adaptacja wartości podzespołów układu dolotowego oryginalnym oprogramowaniem BMW
- Jazda testowa
koszt całkowity
Koszt ustalany indywidualnie
Koszt usługi czyszczenia układu dolotowego zawiera:
- Diagnostykę komputerow BMW ISTA
- Demontaż kolektora dolotowego
- Czyszczenie kanałów dolotowych głowicy przy użyciu granulatu łupin orzecha włoskiego według wytycznych BMW
- Czyszczenie kolektora dolotowego
- Montaż nowych uszczelek
- Montaż kolektora
- Adaptacja wartości podzespołów układu dolotowego oryginalnym oprogramowaniem BMW
- Jazda testowa
Powstawanie nagaru wiąże się z wieloma czynnikami i dotyczy każdego typu silnika spalinowego - benzynowego i diesla, wolnossącego i turbo, z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Osad nagarowy pojawia się w wielu miejscach i może prowadzić do szybszego zużycia takich elementów naszego samochodu, jak: zawory silnika, turbosprężarka, kolektor dolotowy i wylotowy, zawór EGR, pierścienie tłokowe, filtr cząstek stałych czy klapy wirowe silników wysokoprężnych.
Zalecamy wykonanie czyszczenia układu dolotowego z nagaru co każde przejechane 60-80 tys. km, w szczególności w silnikach wysokoprężnych.